Galen på macen!

Alltså, jag fattar verkligen inte folk som säger att Mac är användarvänligt och såååå mycket smidigare än PC. Sen jag skaffade min IMac så har jag ta mig tusan inte gjort annat än att svurit. Det är fanimej inte alls användarvänligt. Hade jag inte varit en obotlig stilslyna så hade jag skaffat en PC istället, sjukligt mycket smidigare. Det är en hel jävla vetenskap att fixa med program och grejer till datorn, jag fattar absolut noll. Har inte ens orkat föra över min musik till denna datorn.

Skulle ladda ner GIMP, för det ska ju tydligen vara så himlans bra. Mitt småländska hjärta bankade ju lite extra hårt när jag insåg att det var gratis. Sagt och gjort, nerladdningen är färdig och fixad, men inte fan funkar programmet. Datorn tjatar om något program som jag måste ha, men inte har. Försöker ladda ner det, men då säger datorn att jag inte kan det, efetrsom jag har en nyare version av programmet. Så fortsätter det i all oändlighet. Jag är ruskigt trött på min överdesignade, tekniske kompis. Vi har fan krig här hemma just nu.

Moppa... Hjälp?

Kommentarer
Postat av: Moppa

Kommer flygande på den tekniska mattan!

2008-10-09 @ 18:44:52
URL: http://www.f.atta.nu/soet
Postat av: Moppa

Och GIMP är ett jävla F**TPROGRAM!

Sådeså!

Puss i ljumsken och guds frid.

2008-10-09 @ 18:47:26
URL: http://www.f.atta.nu/soet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0