Canoners!

Alltså, nu har jag testat min Canon lite, måste säga att jag är så himla nöjd! Den känns helt underbar, lagom stor för handen och sådant. Vet att det har klagats på att handgreppet är så litet, men det är verkligen ingen nackdel. Jag är ju en ganska så petite person, vilket även gäller mina händer. Det är rätt skönt med det lilla handgreppet på det viset, det är perfekt utformat för lilla mig. Testade ju Nikon också, men deras kändes liksom lite för stort. Visst, det sved i mitt Nikonhjärta, för jag har alltid föreställt mig att jag skulle ha en D80, men nu ångrar jag verkligen inte beslutet!

Skulle laddat upp bilder och visat er, men det funakr visst inte just nu. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0