Bruden som bara vill handla

Har fått svar från tjejen som säljer barstolarna, de finns kvar! Mailade tillbaka och frpgade hur gamla de är och vilket skick de är i. Förhoppningsvis så får jag svar snart igen och kan få köpa dem, dock så kan man ju aldrig vara säker på något här i världen. Oavsett om jag får stolarna eller ej så överväger jag att ta mig till affären imorgon och inhandla en underbar kamera. Har ännu inte beslutat om det blir en Canon eos 450 eller en nikon d80, vet inte vilket som är det bästa köpet egentligen. Får väl gå tillbaka och prata med försäljarna en gång till imorgon. Dock så är jag hutlöst sugen på att skaffa den så snart som möjligt. Det skulle vara så roligt att få sätta igång med fotandet på riktigt snart.

Kommentarer
Postat av: Moppa

Well ser ut som att det lutar åt 450D efter dagens diskussion ;).

Postat av: Frida

fuck hur mkt pengar har du bruden, tänk på att de är lite dyrt att bli läkare!

2008-10-08 @ 22:54:29
URL: http://fridaandersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0