Sjuk och jävlig

Jag blir ofta lite lättretad och tjurig när jag är sjuk, den här gången var inget undantag. Idag har jag gnällt på både det ena och det andra, tänkt arga tankar och målat fan på väggen.  Nåväl, nu har febern gått ner och jag har skärpt till mig lite faktiskt. 

Imorgon blir det vårdcentralen, måste få mig undersökt så att jag kan få medicin och kunna gå tillbaka till jobbet snart, fick sjukskriva mig idag, inte så roligt. Har haft ganska höga febertoppar, så egentligen borde jag kanske gå och sova nu, vila upp kroppen lite.

Kommentarer
Postat av: Sussie

du va för bra för att va sann pil3 ja ser dej just nu //ute på hal is pil3 pil3 pil3

2008-11-05 @ 15:52:39
URL: http://susannapetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0