Saker som jag är trött på

Vissa dagar får man vara brutalt och elakt ärlig. Det är jag idag. Jag ska nu lista några av de sakerna som jag är trött på.

1. Opålitlighet. 
Jag har en kompis som mn inte kan lita ett dugg på. Det är ganska ofta hon som tycker att man ska ses, man planerar tid, dag och sedan helt plötsligt så kan hon inte. Det är väl helt okej, om man säger det en stund innan. Men när man får reda på det av andra personer precis vid den tidpunkten som man ska ses så är det inte lika roligt. Jävla mycket skärpning på det där. Jag har förbannat lite ledig tid, så det är slöseri med mina lediga timmar. Säg till innan så att jag kan planera om istället.

2. Min pojkvän. 
Elakt men sant. Jag är jävligt trött på honom. Likförbannat så är jag fäst vid honom, så jag komme nog inte vidta några större åtgärder, men allvarligt talat, han är ingen charmknutte precis. Huruvida kärleken finns kvar eller ej väljer jag att inte uttala mig om, för jag vet faktiskt inte längre. Efter min egoperiod så har jag insett hur bortskämd och omhuldad jag skulle kunna bli, min karl kan ju inte ens stava till romantik. 

3. Rasister.
Smygnasister, fullblodsrasister, bonnrasisten och den förnekande rasisten. Jag är lika jävla trött på dem allihopa. Hejdå, kom inte och sprid er skitpropaganda i min närhet.

4. Knarkliberalismen.
Jo, hash är faktiskt farligt, pucko!

5. Värnpliktiga
Ni är fanimej aldrig hemma när jag är hemma och är ledig.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej :)

Trevlig blogg du har :D!



Jag tänkte fråga dig om du har lust att hjälpa mig med en viktig sak? Det är en enkel grej.

Nämligen att bli medlem på dessa tre sidor (det är gratis såklart)



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=158025



och



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=107234



och



http://www.gratismode.se/?c=8670



Blir du medlem på alla tre sidorna så kommer jag länka till dig från min blogg :)! Schysst deal va?!



Är du aktiv på sidorna så kan du få gratis presentkort på en bland annat H&M, GinaTricot, Kicks och Makeupstore. Du kan även få gratis biobiljetter samt trisslotter :) och vill du inte ha presentkorten själv så kan man ju alltid ge dem till någon i julklapp!



Ha en fin kväll nu!

2008-11-23 @ 19:37:29
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej snäckan, hör av dig om du vill prata... Puss

2008-11-24 @ 22:46:44
URL: http://fridaandersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0