Morgonmöten

Alltså, jag fixar inte att gå upp när det är mörkt ute. Man borde förskjuta sin arbetstid flera timmar när vintern kommer. Klockan är snart "åkatilljobbet"-dax, men det är inte ljust än. Hade jag lagt mig ner nu så hade jag somnat på 3 röda. Det är inte okej! Dagen börjar med fritidsmte och planering i tre timmar. Efter det så är det "rast" i 2.5 timmar för min del. Har delad dag idag. Sen jobbar jag 13.30 -17.15. Sjukt jobbigt med delade dagar, hade hellre börjat direkt efter mötet hade tagit slut. Men nu får itne jag välja så jag är nöjd ändå. Tänkte gå ner till favoritaffären och spana efter nyårsdress.

Nej, nu hinns det inte mer innan jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0