Kli i huvudet

Idag är jag lagom groggy i skallen, var ute och förstörde hjärnceller till 05.39 igår, mycket givande underhållning. Eftersom jag varit ganska tam och duktig under de flesta av mina vilda ungdomsår så måste jag ta igen lite nu, därför så har det blivit en hel del utekvällar. Jag är dock ganska beredd på att trappa ner, inget jag tycker är roligt i längden.

Nåväl, egentligen så är väl allt åt helvete just nu, men faktiskt så mår jag ganska bra ändå. Lite underligt kan tyckas, men det är väl så livet spelar sina små spratt. En del av mig har lust att leva i det här tillståndet för evigt, men jag inser att det är smått omöjligt, då jag befinner mig i en gråzon. Denna gråzon gör att allt är tillåtet, fast ändå otillåtet. Det blir så där spännande, busigt och nervkittlande, samtidigt som jag är helt trygg och slipper tänka på konsekvenser. Ganska bra, right?

Igår var det festlig festlighet, syster & hennes sambo kom hem från Göteborg en sväng. De kom förbi för att byta om, pratas och göra sig klara inför kommande party. Även lillebror till sambon hängde med, trevligt. Nåja, det skulle vara ett snabbt klädbyte, men drog helt enkelt ut på tiden en hel del. Det blev taxi till festen och sedan galenheter och tokiga upptåg till sent in på natten. Jag måste säga att jag är glad för att jag följde med, jag roade mig kungligt. Hoho, jag säger då det. Tänk om man alltid hade det så här!

Kommentarer
Postat av: Frida

funkade lördag för dig eller? Pussas

2008-11-09 @ 16:16:28
URL: http://fridaandersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0