Hemma igen!

så, nu har jag gjort mina arbetstimmar för dagen, varvar ner genom att sitta här och rulla tummarna en stund. Såg att personalfotot kommit upp på jobbet, jisses!!! Det var ingen vacker syn, men jag bryr mig inte nämnvärt ändå. Man behöver inte se skitcool och jättesnygg ut hela tiden, speciellt inte efter ett tidigt fritidsmöte, haha. 

Hursomhaver, det har varit en mysig arbetsdag. Skrotade runt och pysslade nu på kvällen, det är helt underbart att jobba kväll ibland. Jag trivs lite med att gå och pyssla. Imorgon blir det tidigt istället, ska ha fritidsmöte klockan 8 och sedan blir det planeringstimmar efter det. Går på själva "jobbpassat" med kidsen vid 13-tiden. Sedan jobbas det fram till 17, har jag för mig. Är egentligen eldträning efter det, men eftersom jag inte ska vara med på nästa show så ska jag fräckt nog strunta i det! Tror jag. 

Onsdag och torsdag är lediga dar den här veckan, blir jobbhelg sedan. Hoppas att det går bra i helgen, vi är ganska gröna alla  personalstyrkan som har helgen. Jag har jobbat längst av oss som ska ha helgpassen. Crazy, jag känner mig fortfarande som en newbie. Fast de två andra är superduktiga, så det blir nog inget trubbel. Frågan är vad de lediga dagarna ska ägnas åt egentligen. Mörkerrummet kanske? Fia ska få en gosdos av mig och Sussie hade jag uppskattat att få träffa. Sen ska jag gå lite på stan och leta julklappar, både till mig själv och andra. När lönen kommer så överväger jag att inhandla en adventskalender från Body Shop till mig själv, deras produkter är ju så förbannat bra!

Nej, nu blir det lite musik och sedan bedtime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0