Helhelg med min darling!

Den här helgen ahr slagit många rekord. Från fredag kl 13.51 fram till 16-tiden idag så har jag umgåtts med min karl non-stop. Livet hade verklgien kunnat vara mycket värre. Yeees, jag är en happyhappy brud just nu. Vi har varit ute på krogen med mina vänner, shoppat, gullat, spelat tv-spel och sedan åkt ner till honom. Där har vi varit på inflyttningsfest, pussats, vandrat i skogen och handlat. Livet hade kunnat vara så sjukt mycket sämre, men hur det skulle kunnat vara bättre är frågan. Ojoj, jag blir helt varm, pirrig och mysig av hans närhet. 
Imorgon är det skolmåndag, 07.30 ska jag infinna mig på jobbet. Fröken borde verklgien sova nu.

Kommentarer
Postat av: Emma

åh, de låter alldeles underbart! kärlek är härligt. :)



hoppas första advent va mysig och ha en bra måndag! :)Kram Emma!

2008-11-30 @ 23:56:03
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0