Glad skrutt

Idag har något hänt, som sälln inträffar annars. Min sötnos till jycke hoppade upp i sängen och nanade med mig en stund. Ohyggligt mysigt! Jag hoppas verkligen att han tänker göra det till en vana, för jag har vant mig vid att ha honom där.

Snart ska jag ut och gå med doggyn, mysigt värre. Efter det blir det frukost, städning, möta Millan, gå på stan, fika med Karin och tillsist; pussa på Ola. Vilken underbar planering för den första lediga dagen på helgen! Åh, det här ska bli myshelgen nummer 1! Jag ska gotta mig i min ledighet och i min kärlek. Imorgon ska jag med Ola ner till Skåne och gå på partaj. På söndagen ska vi baka lussekatter och vara allmänt gulligulliga. Jag trivs ganska bra i den där mannens sällskap. Raouw på honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0