Tusan också

fick svar från en annons jag svarat på innan, angående ett par ruskigt snygga barstolar som jag ville ha. Tyvärr så hade de redan blivit sålda, lyckligtvis så har jag hittat dem på varhuset Ilva, dock inte till samma pris.. Hade jag fått dem på annonsen så hade det varit 2 för 500, nu får jag snällt hosta upp nära 700 kr/st. Men jag vill ha dem, designslyna som jag är. Så det är bara till att gräva djupt i plånboken och tacka gudarna för att de i varje fall inte kostade mer än så.

Fast, det är rätt okej, jag är nykär i stolarna så för mig får de kosta vad tusan de vill..=)

Kommentarer
Postat av: Sussie

Det är så sant, så sant. Blir man kär ska en slå till! Och jag saknar dig också. På tors. firar jag sjumånadersdag!!! :))

Du är äckligt sexig på din bloggbild.

Dampmannens kompanjon

2008-05-06 @ 16:42:11
URL: http://susannapetersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0