Trött men lyyyycklig!

okej, lååång dag idag. Har vewrkligen hå igång hur länge som helst. Började dagen med jobb från 07.30-17.15. Slitigt, men oj så kul. Jag tycker verkligen om mitt arbete, det är så väldigt givande.

Därefter buss hem, byta om och cykelfärd i ilfart till en av parkerna i stan där det blev workshop med TRIX (!!!). Sjukt duktig eldgrupp, spana in dem om ni får möjlighet. Jag lärde mig nya, balla akrobatikgrejer och fick tips på de som jag redan kan. Underbart roligt, det ska övas och övas i helgen, det kan jag lova!

Nu ska vi till elin och ha myskväll, imorgon blir det shower på stan och workshop med frivilliga. Halleluja!

Kommentarer
Postat av: Sussie

TRIX=kärlek.

2008-06-01 @ 05:20:11
URL: http://susannapetersson.blogg.se/
Postat av: Moppa

Teatergruppen Trixter <3 :D.

Sjukt bra workshop blev det!

Lärde mig också massa matnyttigheter :).

2008-06-02 @ 08:30:22
URL: http://www.moppa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0