Trött i fossingarna

Aaaaaaahh!!! Jag är trött. Dagen började vid 10, då jag träffade Annie utanför konserthuset. Vi skyndade oss in och gick igenom applådtacket, sen mötte vi upp med de andra akrobatikarna och övade. Vid 12 tog vi lunch och sedan var det uppvärmning nån timme senare. Föreställning kl 15&18 därefter språngmarsch till palladium där det var teaterföreställning. Efter det blev det vin och schlager i soffan, men innan alla låtar var slut så mötte jag upp med frida, joefine, petra och Amanda, för en trevlig liten utgång.

nu, ett antal timmar senare så är både jag och mina ömmande tassar hemma. Efter en helkväll i mina läckra, höga stövlar så vill fossingarna ha sömn. Själv behöver jag lite av den varan med, då ett tillstånd som helt avsaknar nykterhet har infunnit sig, trots att jag inte drack oansvariga mängder, bara lite vin innan jag gick samt några munnar öl och smakade lite drinkar. Men efter att ha skuttat runt tillVengaboys och Blümchen så blev kroppen så omskakad att den beslutade sig för att låta allt blod vila och gav alkoholen fritt spelrum.

Nej, nu är dett natti. Hemtentan ligger och väntar på mig, den måste jag ta imorgon, så då är det bäst att jag går upp okristligt tidigt för att plita ner mina svar. It's a hard knocked life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0