Tisdagar, helt plötsligt bra dagar!

Åh! Godmorgon världen!
Idag är det tisdag, vilket en vanlig tisdag hade varit lika med kräk, fis och bajs. Idag är det inte så, idag är det lika med hurra! Anledningen är busenkel. För det första så är det (nästan) sommar och varmt. Det gör gnällmajor som mig lyckliga. Sedan så har jag faktiskt sovmorgon idag! Alla kemiföreläsningar är klara, vilket betyder att idag börjar jag vid 13.00 med lab, inte jättecharmigt kanske men det är den sista i kursen!! Nästa tisdag kommer jag alltså att vara ledig! Livet börjar kännas bättre och bättre. Ikväll ska vi elda också, vilket ska bli sjukt mysigt. I vanliga fall brukar jag vara helt slut när jag kommer dit, eftersom det ligger en låååång dag med massor av kemi bakom mig, men idag känner jag att jag nog kan vara en aning piggare.

Igår pratade jag med Ola innan läggdax, ett mycket trevligt samtal måste jag säga. Huxflux så är alla problem som bortblåsta. På den senaste tiden så har allt varit så underbart och nästintill perfekt. Kanske ett tecken på att jag ska sluta med att överanalysera allt hela tiden. Det är nog bra att tillåta sig att bara njuta ibland.

Träffade Millan och Niclas en snabbis också, trevligt att sitta ner och prata med dem, om allt och ingenting. Det blir mer av allt och ingenting pratandet ikväll under eldningen, fast med lite andra personer. Jag gillar att prata om helt onödiga saker.

Nä, nu ska jag kanske duscha lite, måste ju vara fräsch och fin någon gång. Igår orkade jag nämligen inte och fick ha sjal på skallen hela dagen. Latapa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0