Sovmorgon!

Åh!!Idag har jag sovit ut ordentligt! Vaknade först vid 7 eftersom jag blev akut jättekissnödig. Så jag fick stiga upp och masa min häck mot toaletten. Därefter gick jag och la mig igen. Klockan ringde vid 8, men jag ställde om väckningen till 9 och sov ytterligare en timme. Tyvärr så blev jag stressad i sömnen och vaknade med magvärk, inte jättecharmigt direkt. Nåväl, än så länge så har jag hunnit duscha och äta en snickers. Jag hittade nämligen inget kul att ha till frukost, men snart ska jag djupdyka in i kylskåpet igen.

Idag ska jag träffa Tini och gå på stan en sväng, därefter blir det buss till jobbet och 4½ h arbete. Kvällen ska sean spenderas med de andra i eldföreningen. Hur mysigt som helst. Jag älskar att ha slutat skolan.:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0