Solsting

Så, nu har jag varit nere på stan och umgåtts med Moppa. Jag har även rensat garderoben. Jag ska hänga in lite kläder (som under ett par dagar har fått husera i mitt rum på stolar, golv, säng, bord...) och försöka komma på ett bra sätt att förvara mina skor. Skaran växer nämligen i oroväckande fart, mina förvaringsutrymmen är för få och för små. Därefter så ska jag sy om min klänning och plocka undan symaskinen. Det blir nog fint och färdigt snart ska ni se.:)

Nåja, det var en trevlig stund på stan med Moppsi. Vi gick till skatteverket och snackade med dem om föreningsdeklaration, seriöst och bra. Därefter gick vi till studion så att de fick mäta mina öron så att de kan beställa hem en lagom lång stav. Nästa vecka ska vi dit igen och fixa själva bodymoddandet. Jag är sjukligt nervös, måste jag erkänna. Hygienfreaket i mig granskade oroligt lokalen och bad en tyst bön om att de är noga med att allt är sterilt.

Vi tog en fika efter våra duktigheter, jag behövde verkligen dricka något! Jag var nära på att få solsting. Dricker jag inte med jämna mellanrum så mår jag illa, blir snurrig och slö. Ja, i varje fall i den här värmen. Det blev en liten walkabout efteråt innan vi skiljdes åt och jag kikade på Emmaus. Jag ville ha en ny hylla, men hittae ingen där nere. Ska ut lite senare till andra ställen och spana runt, ett secondhandfynd skulle verkligen förgylla min dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, idag var vi duktiga :). Och ikväll åker jag på att göra bokföringen för förra året, men den var inte så gigantisk så det ska nog gå bra.

Mysig fika var det också, inte ofta vi umgås själva nu för tiden. Men bal snart, PEPP!!!

Och studion är helt okej, har tagit 2 hål och töjt ~2 mm i var öra där utan komplikationer :).

För övrigt märks det att Anni slutat plugga, antalet blogginlägg per dag har drastiskt ökat :P.

Puss och kram!

2008-05-28 @ 19:41:26
URL: http://www.moppa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0