Soliga söndagar

Trots att vädret har varit superb (nåja) idag, så har jag spenderat all tid inomhus. Jag sitter nämligen och pluggar inför en tenta i fysik. Den sista skolveckan närmar sig, galet nog. På måndag om en vecka så kommer mitt basår att vara klart, om jag klarar mina sista tentor dvs. Just nu är jag lite osäker, för jag har fastnat på Bohrs atommodell och tycks inte komma någon vart alls. Om en halvtimme så måste jag byta om och sminka mig också, vi ska ha tredje föreställningen kl 17.

Jag är lite trött, lite sliten, lite krasslig i halsen och lite okoncentrerad, men i övrigt så är allt finemang. Happy Anni. =)

Ikväll ska jag ringa Ola och höra hans purrdialekt kittla i mina öron. Jag är lycklig deluxe över att ha hittat någon med en sådan underbart skånsk skorrande röst, jag är världens toffel. Haha. Weeeell, nu ska jag kolla klart på mitt kassa program och sedan klä på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0