Positivt och negativt

Jag är alltid jättenojig för att jag ska vara gravid (alltså, jämt. Även när jag är singel och torrlagd!) Nåja, hur som helst så går jag alltid och oroar mig några dagr per månad. De senaste dygnen så har jag klättrat på väggar av oro. Jag har fått hålla mig i skinnet för att inte ringa upp karlfan och tjuta "Jag tror att jag är med baaaaarn!". Det var väl en hiskelig tur att jag inte gjorde det. För nu är jag inte det, däremot så har jag PMS från helvetet. Livet kan ju inte vara för bra, eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hellre lite karismatisk Anni-PMS än en Dunderklums Anni Junior. Än.............

2008-05-31 @ 03:52:03
URL: http://susannapetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0