Ojojoj, underliga onsdag

Idag fick jag för mig att jag började 13.00.. vilket var FEL, jag börjar 9.00 på onsdagar. Kom på det innan jag fick för mig att cykla till universitet iaf, men det blev en missad föreläsning för min del.

Idag har ine många knop gjorts. Var och kollade på individuella valets teaterföreställning med b.la. Edvin, mysigt värre. Sedan gick jag hem, åt, träffade Millan en stund och därefter stack jag till jobbet och fick sommarschemat, ska jobba midsommar till kl 22, buhuu. men efter 22 vill jag hitta på något, är ledig hela helgen sen. Så hitta på en festlighet och bjud in mig(!!!).

När jag kom hem ringde jag Ola, eftersom jag har premiärnerver och stress upp över öronen så var jag bitter som en liten mandel och farligare än Dunderkarlsson och Blom i Pippi Långstrump. Lyckligtvis så är karl'n jag hookat upp med lugn som en filbunke och fick ner mig i varv, han lyckades t.o.m att få mig att skratta.

Nej, sömn nu. genrep imorgon. Jesus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0