Nedräkningen har börjat

Snart, snart, snart! Jag har börjat räkna ner dagarna till Sussies hemkomst. Det är så konstigt att vi varit ifrån varandra så länge. Det känns som igår som vi satt på trappan utanför Suss&Fias källarkollektiv och pratade framtid, drömmar, problem och skit. Snart blir det så igen! I höst blir det ihopflytt någonstans tillsammans med Suss och Fi. Var? Inte en aning, men det spelar ingen roll.

Snart ska jag springa iväg till Dompan och möta upp de andra eldarna, sedan ska vi sticka ut till Lagan och köra en show. Jag är lite trött, efter att ha suttit uppe och tittat på sagan om ringen med Ola igår. Var riktigt trevligt att vara och hälsa på hos honom igen.:) Jag har säkert gått upp fem kilo på det här dygnet också. Vi åt godis, mat och tårta. Farligt gott!

Idag gick vi upp tidigt (nåja, halv nio. men jag var vaken en halvtimme och väntade på att Ola skulle bli lika pigg som jag). Vi åt lite frukost och sedan gick vi ner till sjukhuset för min hjälte-grabb skulle lämna blod (stolt flickvän). Efter det gick vi en runda om Olas kompis Victor med tillhörande flickvän och sedan hämtade vi mina grejer och gick med dem ner på stan. Det blev lite runtlullande innan jag hoppade på tåget.

I onsdags så var jag ute med teaterfolket, det var trevligt och alldeles lagom. Fjortisfyllans afton har aldrig varit så lockande för min del, så jag var nöjd med en alldeles lagom fest.

Au revoir

Kommentarer
Postat av: hoda

: )

2008-05-02 @ 15:00:51
URL: http://hoodaah.blogg.se/
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

2008-05-02 @ 15:08:42
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: Sussie

Du är kärlek hela du! Och förresten... har du sökt ngt till HT-08??

2008-05-02 @ 15:44:26
URL: http://susannapetersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0