Nattklureri

Att sitta uppe sent om nätterna och uggla kan nog vara bra ibland.

efter att ha ägnat några timmar i skräck inför hösten så har jag ruskat lite på mig och börjat fundera. Kanske är läkare inte prio 1 ändå? eller jo, klart att det är. Men alltså.. biomedicinsk analytiker. Hur fint klingar inte det? Sitta i ett lab och spåra sjukdomar, försöka klura ut vad som är avvikande med en cell.. hum.. jag känner att det lockar lite. Ungefär lika mycket som min reslust skriker åt mig att plocka ihop mitt pick&pack och ta en titt på världen.

Kommentarer
Postat av: Sussie

Om Moppa och du skulle hälsa på skulle jag bli LLycklig. Med två stora L.

2008-05-15 @ 16:15:41
URL: http://susannapetersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0