Lyckorus!

Idag har det varit en av de mysigaste och bästa dagarna på mycket länge.  För det första så sov jag riktigt länge nu på morgonen. Eller ja, gick väl upp vid halv 10, så det var inte jättelänge kanske.  Fast det var underbart att vara utvilad när jag steg upp, så jag antar att det lagom många timmars sömn. Så, jag steg upp och åt lite frukost och sedan gick jag ut i solen, låg och solade och läste "En annorlunda bardom", vilket är en enormt spännande bok! Spännande på ett intressant sätt, inte deckarsätt, bör kanske påpekas.

Efter att ha legat i solen och stekt (utan så mycket resultat) så gick jag ner till stan och träffade Millan&Martina, vi gick till studiefrämjandet och fixade ut flyers till pjäsen och sedan satt vi i solen och åt glass, hur fint är inte det? Vi skiljdes sedan åt och jag gick hem, åt och bytte om till träningskläder för att sedan cykla till akrobatiken. Träningen gick underbart fint, så jag och Niclas var hejdundrandes glada efteråt. Så vi kilade ner till Sports och träffade Jonas med tillhörande lumparpolare. Vi snackade lite skit, såg på lite fotboll och sedan kom Millan och gjorde oss sällskap. Det var en trevlig pratstund till och sedan cyklade jag hem.

När jag kommit hem så ringde jag till Ola, vilket gjorde mig på tipptopphumör! Det var ett av de bästa telefonsamtalen på länge, så bortblåst är den ältande oron (för den här gången, jag är ju rätt förhållandeneurotisk har jag insett. ;)) och här är istället en bubblande myskänsla, kryddad med en pirrande kärlek. Jag blir helt nipprig av den grabben, tokigt och smörigt.=) Nåja, att jag ibland får för mig saker eller känner mig osäker är så urfånigt, men det blir så krystat ibland att prata 10 min i telefon, man vill säga så mycket, men tiden är så knapp så man glömmer hälften. Däremot så är helgerna helt fantastiska, efter att Ola har muckat så kommer livet att vara fantastiskt.

Natti!

Kommentarer
Postat av: Sussie

AAJNDHGKLJFDGLÖKJDFLISJFÖLKKSNM! Jag har hoppat som en toka i fem minuter nu. Om du skulle komma hit skulle jag bli Lycklig med stort L. IORGIJHDKLJGAKSFLJ!

2008-05-09 @ 15:11:38
URL: http://susannapetersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0