Kväll!

Nu sitter jag med en påse pistagenötter i soffan och slöar igen. Dagen har gått fort men varit bra. Imorse träffade jag Tini och lullade runt på stan. jag köpte ett par snygga gråasvarta pumps, som jag ska ha på mig så fort jag hittar ett bra tillfälle. Därefter tog jag bussen till jobbet och var duktig jobbrud i 4½ timme. Det var ovanligt lugnt idag, vilket var skönt. Det var några av de som jag trivs mest att arbeta med var inne och jobbade idag. Det blev en trevlig jobbstund med glada barn och trött personal.=P

När jag kom hem så stack ajg till eldningen och firade Lassie som fyller år. Det var väldigt trevligt, en härlig avslutning på en aktiv dag. Vi chillade och njöt av den ljumna kvällsluften, varandras sällskap, kanelbullar och fanta. Därefter så poiades och sprutades det els. Men idag så valde jag att inte elda, så jag fotade lite och umgicks.

Nu blir det snart sovande för min del.

Nattsi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0