Klaaar!

Yes! Nu kan jag äntligen andas ut, hemtentan är färdigskriven. Imorgon (eller ja, idag.. klockan är ju över midnatt) så ska jag lämna in den på föreläsarens rum samt hålla tummarna för att allt är rätt så att jag får godkänt på den. Efter det så ska jag skutta hela vägen hem. Just nu längtar jag dock mest efter att få sova...zzzzzzzzz

P.s. Pratat ut med Ola idag, vi börjar förstå varandra bättre, vår kommunikation har inte varit den bästa tidigare. Men vi lär oss sakta men säkert, det ska vara lite ups&downs. Här skiver jag ju oftast i lite affekt, så allt låter värre än vad det är.Han har det väldigt tungt nu. Jag känner att jag borde svälja min egen stolthet ett tag och vara ett bra stöd till honom, för det behöver han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0