Kakbak

Mintchokladkakan blev läskigt god, inte riktigt så bra som Olas mormors mintchokladkakor men klart godkänd. Baka är ta mig tusan det roligaste som finns, jag ska öppna ett bageri! Eller snarare ett konditori! Fast innan dess så ska jag bli bästis och bundis med Olas mormor och med min mormor. Sedan kan vi tre baka kakor, sockerbullar och annat gott, sticka och skvallra, dricka kaffe och se på körslaget. Efter det så kan vi åka in till stan och köpa kompispizza. Sådant gör mormorsar, jag känner att jag skulle trivas i deras sällskap. Bakning och stickning står högt på min "vad-anni-gillar-att-göra-lista". Pizza är inte jätteuppskattat, men det kan väl slinka ner för sakens skull.

Nu ska jag snart sova, jobbande som gäller imorgon ju!

p.s. Besök gärna www.fbdrama.com och läs lite om pjäsen jag spelar.:)

Kommentarer
Postat av: Niia

Anni.... Fråga Fred om an spelat teater i åseda. krönikespel. för många år sedan. Jag känner nämligen igen honom.
Kram

2008-05-04 @ 17:50:50
Postat av: Sussie

Källarkollektiv till hösten. Det låter som Galadriels svar på min längtans storslagna böner... samt att det är hippt. Klart vi ska! Och sjunga "Lucky" och sno varandras kläder och äta flåtiga pommes och... iii! Vad kul!

2008-05-04 @ 18:02:16
URL: http://susannapetersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0