Hemtenta hela dagen

Imorse vaknade jag tidigt och gnuggade min stackars skalle. Jag var lycklig när jag upptäckte att jag sluppit bakfyllan, som vanligt. Jag är tacksam för att jag sällan drabbas, inte för att jag är ett partydjur som hinkar i mig sprit varje helg, men några gånger så har det blivit blöta kvällar även för min del.

Nåväl, idag är det mors dag, så mammit fick lite uppvaktning innan jag släpade fötterna mot soffan och hemtentan. Idag ska det skrivas, suddas, läsas och suckas för glatta livet, imorgon ska den in och sedan är jag (förhoppningsvis) fri från universitetet!! Ja, ett litet tag i varje fall, förhoppningsvis så kommer jag ju in på någon av linjerna som jag sökt till hösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0