Hemma igen

Efter att ha handlat lite bröd, socker och onyttigheter, jobbat och promenerat så är jag äntligen hemma. Sitter just nu och tittar på Lyxfällan och förfasar mig över hur dålig koll folk har på sina pengar. Tänk om man själv blir sån en dag? Fast å andra sidan så har jag fått lära mig att hantera pengar ganska bra under uppväxten. Under de första åren så var det ju inte tal om lyx eller flärd. Jag vet hur man sparar, hur man lever snålt och jag vet hur ofta man kan unna sig något. Tyvärr så har en ökande ekonomi fått mig att unna mig saker oftare och inte ökat sparandet, vilket det borde ha gjort, haha. Nåja, i sommar blir et mycket jobb och då ska det sparas pengar kan jag lova!

Var en riktigt bra dag på jobbet idag, men energin är helt slut. Så nu blir det tvtajm ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0