Fysik, i dubbel bemärkelse

Idag pluggar jag fysik och tränar min fysik. Genom att plcoa ihop alla bädmadrasser som jag kan hitta så har jag skapat ig en akrobatikmatta. Tyvärr så är jag ändå lite för feg för att våga göra flickflack. En vanöig handvolt har testats, men jag fick inte till den riktigt, kanske ska plocka ut madrassera utomhus och testa, så att man kan ta mer fart.

Fysiktenta imorgon, vilket betyder blod, svett och tårar idag. Jag har gjort alla uppgifter, men känner mig fortfarande oerhört osäker. jag ska kolla igeom alla formler en gång till ikväll. kapitel 2 ska repeteras till fördärvelse, interferens känns ganska behagligt, det har jag koll på. I övrigt så hoppas jag att jag har turen med mig, det är så himla mycket att hålla koll på. Vi får se hur det har gått imorgon, om det går illa så hinner jag göra omtenta innan allt ska skickas in till studera ändå.:)

Snart ska jag till Alvesta, vi ska ha en kort show där ikväll. Det blir lite akrobatik för min del, de andra ska köra flagpoi och lite annat smått&gott. Jag hoppas att det går fort, så jag kan återvända till fysiken sen, haha.

Nej, nu ska jag se hur det går med min mat och sedan sticka.

Au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0