Födelsedagsfirande

Gomorrn, gomorrn. Egentligen hinner jag inte sitta här och drälla, teatern börjar om två timmar och innan dess så ska jag ha hyunnit baka morotskaka och slagit in Martinis presenter, den sköna bönan fyllde nämligen 18 i måndags, vilket måste firas med buller och bång! Igår var hon och jag ute på De luxe, tog en drink och pratade om krux och krångel i livet. Moppa kom och gjorde oss sällskap och det belv en mysig kväll, tyvärr så finns det lite för mycket slemsnubbar ute, som ska ragga och få uppmärksamhet på alla sätt det går, lyckligtvis så finns det en hel del söta dörrvakter/alltiallo som kräver lite uppmärksamhet de också, men det får de mer än gärna. Haha. Nej, skämt åsido, det blev en bra kväll trots en del mer eller mindre lyckade försök att flirta med mig. Själv var jag kall och tråkig som en betongvägg på den fronten, ett svajigt krogragg käns väldigt olockande när man har stabiliteten själv som pojkvän. Härligt att slippa springa omkring i baren med skyhöga klackar, minikjol och för mycket smink för att få kärlek en kväll, nu kan jag springa runt i för höga klackar, minikjol och för mycket smink för att jag själv vill, om jag nu skulle vilja det.

Nej, här blir inga bullar, barn, kakor, kameler eller krumelurer gjorda. Bakning och sedan packnng inför badtunna, skitsnack och tv-spel hos Moppa! Livet är kalas.

Kommentarer
Postat av: Moppa

"Hur gärna vill du ha den?" :P.
Tack för 2 sjukt trevliga kvällar :). Tycker du ska dra med Martina på eldningen på tisdag.
Puss och kram.

2008-05-11 @ 22:38:39
URL: http://www.moppa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0