Crazy times!

Det här är verkligen galna tider, på många sätt. Livet är helt knasigt och jag kan inte riktigt reda ut det. Just nu lider jag av spasmer i häcken/låret, men det kommer nart att sluta. Om någon vill veta alltså.

Ola och jag hade ett konstigt telefonsamtal idag. Vi pratade om absolut ingenting och när jag lagt på så undrade jag vad vårt samtal egentligen hade handlat om och om jag fått något ut av det. Fast det kanske man inte måste alltid och kanske kan man ignorera den konstiga känslan i magen ibland. Om vi bara får lite mer tid ihop snart, så blir nog allt mycket bättre.

Nu är det Navy, sen är det sängtajm! Imorgon ska jag sova sjukligt länge, jag är pepp på sovmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0