Tråk-Anni

Jag har insett att jag är en ofantligt ointressant person. Allt jag gör är pluggar, jobbar och spelar teater. Jag går knappt aldrig ut längre, det var länge sedan jag avr på krogen. Jag har svårt att hinna med att träffa mina vänner och jag vet verkligen inte vad jag ska göra en ledig fredag. Jag sitter bara hemma och ugglar. Jag känner mig verkligen skittråkig. Jag måste göra något nu på fredag, åka någonstans kanske. Annars blir jag tokig på mig själv. Jag kan ju inte bara sitta hemma och vänta på att det ska bli lördag så att jag kan åka till Ola, då står jag inte ut med mig själv. Satan, jag hatar att vara så oerhört grå och tråkig.

Kommentarer
Postat av: Mårten (Moppa)

Låter som om det inte bara är jag som sitter fast i träsket där det inte händer mycket. Eller ja, jag hittar på saker intensivt för sedan händer ingenting och man bara sitter hemma. Men jag tänkte dra ut (inte nu i helgen) men nästa helg, and i wan't you in :). Det var länge sen nu!
(Och nej, du är inte bitter och bortskämd. Det är ju "The Anni show" vi pratar om, eller hur?) ;).
Puss och kram!

2008-03-03 @ 23:04:55
URL: http://www.moppa.se
Postat av: Niia

Du är inte ointressant... du är speciell och underbar. saknar dig så.
Hoppas vi ses snart, när firar du din 20 års dag??
man kanske kan ta sig ner och krama på dig

2008-03-04 @ 20:40:14
Postat av: Petra

Sötnos då :) du är inte tråkig, du är färgstark som en regnbåge! Love ya

2008-03-04 @ 21:58:33
URL: http://petrulus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0