Teaterräddad

Den här helgen var på väg at bli en stor katastrof. Ingenting har varit rätt. Känslorna har åkt berg&dalbana, eller snarare.. åkt ner för stup efter stup. Ibland har jag lyckats skärpa till mig och bli på någorlunda humör, men sedan har ytterligare bakslag kommit.

Som tur väl är så blev jag räddad av Martina och teatern. Först och främst så lyssnade både Martina och Sara på mitt gnäll om hur åsidosatt jag fått för mig att jag varit. Kändes bra att få hinka ur mig lite av all min oro. När Fia kommer hem till helgen så ska jag berätta allt för henne och gråta en stund. Det här kan inte bara vara inbillning, hur mycket jag än önskar att det var så.

Nåja, vi tog kort igår,m men de blev inte bra så vi ska ta om dem i veckan. Det gör inte så mycket tycker jag, trevligt att träffa teatergruppen igen. Tobias och jag hade matchat våra scenkläder löjligt mycket, utan att vi ens visste det. Umm.. Han har bra smak den gossen, trevlig är han med. Sen är han ju inte helt ful heller. Lite eyecandy på något vis, det behövs för att pigga upp vardagen.

När jag kommit hem och tjurat en stund så ringde Martina och undrade om jag skulle med till Daniel på lite förfest och sedan utgång. Efter att båda velat lite fram&tillbaka så bestämde vi oss för att sticka dit. Det är jag sjukt tacksam för att jag gjorde. Det var längesen jag hade så roligt. Det var avslappnat, vi satt och snackade teater och massa annat som hör till. Det var så grymt härligt att vara bland likasinnade. När jag är nere och festar med Ola i Skåne så är det jättetrevligt också, men igår så var alla intresserade och fattade vad man snackade om. Det kändes så sjukt skönt! Äntligen några som är engagerade och intr4esserade av det man håller på med.

Vid 23.00 så stack vi ut och gick på nya baren i stan. Där träffade jag Calle&Victor som jag drack lite öl och grejer med. Efter nån timme så gick vi till Pauze, men det var fullt så det blev sängtime för fröken.. Vilket behövdes. Jag sov till 9(!!!) idag, sjukt mycket längre än vad jag vanbligen gör.

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0