Påsk och något som skulle kunna liknas vid ett lov

Hej och hå!
Nu har jag föreläsningsfritt fram tills tisdag, vilket innebär att jag, i teorin, är ledig i nästan en vecka. I praktiken så är det inte riktigt så. jag jobbar idag och hela helgen ska ägnas åt teater.. Men både torsdag&fredag är lediga dagar för mig, samt även måndagen. Så jag klagar inte direkt.

Nästa vecka kommer Ola också, det ska bli underbart. Även Lilla Fi kommer att komma hem på besök, vilket nästan är snäppet vassare. Jisses Amalia, vad jag har saknat henne.

Igår var det eldning med föreningen. Det var riktigt trevligt måste jag säga, var en hel del nytt folk där, vilket alltid är uppskattat. Även de gamla rävarna såg till att vara på plats. Det blev lite övande inför en föreställning, lite latjande och en hel del babblande om allt och inget. Raouw! Jag är verkligen glad för att man kan komma dit och leka av sig ibland. All överskottsenergi som lagras i kroppen under timlånga föreläsningar måste få komma ut.

Nu ska jag snart gå och jobba, är en halvtimme kvar tills jag ska börja massa min häck mot bussen. Fast jag är inte så stressad över det. Har varit uppe sen 7-tiden och bara glidit runt. Har verkligen varit skönt att ha lång tid på mig nu på morgonen. Jag ska strax äta något som kan liknas vid lunch samt slänga på mig lite kläder.

Åh, förresten... jag måste VERKLIGEN ha hjälp med tips och förslag på vad jag ska ge karlfan i födelsedagspresent!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0