Hutlöst mycket helg

Nu är helgen snart slut. Jag vet inte om jag är mer utvilad nu än vad jag var i fredags, men trots utmattning så har helgen varit superb. Jag har hunnit med att besöka Elise i Lund och lyssna på Lillasyster med Ola i Hässleholm. Synd bara att jag är en tvärhand hög och höll på att dö mitt i publikhavet. Efter en bedjande blick från min pojkvän och en smärre andnöd så beslutade jag mig för att sluta slåss om en bra plats längst fram och backade bak och lyssnade på lite avstånd. Jag är en liten aning bitter över att jag inte är stor nog för att kunna fajta mig fram till scenkanten, but hey jag får väl träna som en galning och bli en muskelknutte till nästa gång.

Well, anyway. Förutom det lilla missödet (samt lite fyllegnabb) så var besöket hos Ola helt underbart. Det var en galet mysig helg, att latja med Elise och Anna var verkligen något jag behövde. För att inte tala om att få kelas med Ola och dricka vin tillsammans med honom och Micke i Mickes källare. Det uppskattade undertecknad. Det var jobbigt att åka hem idag. Jag och Ola låg i soffan och såg på Stardust, pussades och myste i kopiösa mängder innan vi var tugna att gå till tåget. Nu dröjer det löjligt länge tills vi ses igen, - nästan 3 veckor! Jag tror att jag ska gråta en skvätt över det.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0