Hur är världen funtad?

Ber om ursäkt för senaste raseriutbrottet. Det är glömt och gömt nu, andra saker kom och suddade ut dispyten. Lite viktigare, större och värre saker. Ibland är världen så fruktansvärt grym. Nåja, vi håller fortfarande ihop & växer oss starkare. Ibland behövs svackor för att stärka en relation. Just nu så är det dock inte tillfälle att reta upp sig på småsaker eller feltolka. Att jag blev irriterad i förrgår känns så fånigt idag, när andra saker satt perspektiv på livet.

Jobbat idag, igår och i onsdags. Äntligen ska jag få andas ut lite. Trivs grymt bra med jobbet men ibland blir det lite slitsamt. Eller ja, jobbade lång dag igår (slutade 22.00) och började ganska tidigt idag (07.30) så det var för kort tid mellan egentligen. Hade varit ganska okej, om det inte vore för att det tar ½h för mig att ta mig till/från jobbet. Så det blev direkt i sängen när jag kom hem. Var ändå grymt trött när jag steg upp, haha..

Nej, nu ska jag njuta av några timmars ledighet. Imorgon är det teater som gäller. Ska ringa Ola lite senare med, se hur han mår och så.

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0