Helg, helg, helg, helg!!!

Snart är helgen här! Som jag har längtat!!

Imorgon ska jag till Lund och hälsa på Elise! Med mig har jag 3 liter rödvin! Problemet är bara att jag ska ta tåget direkt efter skolan, vilket betyder att jag ska kånka med mig vin och packning till univerisitet. Jag ska göra lite smörgåsar att ha på tåget också.

Idag lagade jag soppa innan jobbet. Var riktigt duktigt gjort. Jag kunde ju ha plockat upp nått färdiglagat ur frysen och värmt det, men icke! Istället gjorde jag ihopkok på morötter, potatis, puro, lagerblad, buljong m.m. Först tänkte jag göra den vegansk. Men havremjölken var inte kompis med mig och det blev alldeles för rinnigt. Så jag hävde i lite grädde och grejer.

Har tränat idag. Blev helt slut! Jag fattar inte varför jag ska ta ut mig själv till förbannelse varje gång. Okej, det är rätt härligt efteråt, men imorgon kommer jag att gråta över min träningsvärk.

Idag har jag fått tråkiga nyheter från två håll..:( Två förhållanden som har spruckit. Jag hoppas verkligen att allt löser sig till det bästa för allihop. Men jag vet själv hur jobbigt allt är till en början. Fast det är två starka tjejer, så de kommer båda att fixa det, bara de tillåter sig själva att vara svaga och ledsna en stund. Det finns många som är villiga att trösta!

Nu ska jag packa, annars komer jag att få panik imorgon.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0