Fruktansvärda tentor och underbara vänner

Idag skrev jag fysiktenta. Det gick inget vidare faktiskt. Ska jag vara helt ärlig så gick det nog urdåligt. Jag får nog se till att bli bättre på att plugga. Problemet är att jag fattar, men har svårt att hålla isär alla olika moment, försök, formler och mina egna tankar. Ger jag bara tusan på det så ska jag nog fixa basåret tillslut.

Nåäl, nog om mina tentor och tråkigheter. Sådant har jag fått nog av denna veckan. Istället så tänkte jag frossa i lyckan av att ha vänner, lite cheezy kanske, men det är sån jag är. Inte nog med att jag fått massa fina och uppmuntrande kommentarer efter mitt "gud-jag-är-så-tråkig-att-jag-dör"-utspel för någon dag sen, jag ska också ner till Lund på fredag!! Elise och jag var båda bittra som bittermandlar när jag pratade med henne sist. Hon räddade min helg genom att bjuda ner mig till henne på fredag, så efter ett par minuters pratande så ar vi båda ganska nöjda och glada. Idag köpte jag tågbiljett, för att förhindra mitt snåla velande (som tillslut skulle resultera i att jag backade ur och istället skulle sitta hemma, tjura och ångra mig) Jag köpte en biljett som man inte kan omboka eller få återbetald, så nu finns det ingen återvändo! Haha.

Så, nu är livet lite bättre! Mina vänners kommentarer på mitt bitterinlägg har fått mig att le stort. Tänka sig att folk tycker att jag är spännande, trots stress, tentor och taskig frisyr, haha. Jag måste se till att träffa dem snart. Jag och Moppa ska nog fika nästa vecka, det är verkligen något att se fram emot!

Nej, nu ska jag försöka leta upp nån spännande frisyr, nästa månad räcker nog lönen till att få ordning på trasslet på skallen också.

Ajöss

Kommentarer
Postat av: Mårten (Moppa)

Ja, boka icke ombokbar biljett is the shit. då blir det av att man kommer iväg :p.
Du får se till att komma på träningen på tisdag också så ska vi muntra upp dig lite till :).
Puss och kram!

2008-03-05 @ 18:53:08
URL: http://www.moppa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0