Vaken och sliten

Nu sitter jag här igen, det vill säga i soffan framför tv:n med datorn i knät. Jag slökollar på sjukdomsdokumentärer somtidigt som jag surfar rundor på internet.

Imorse blev jag väckt av jobbet som ville att jag skulle komma in på fredag, tyvärr var jag tvungen att avböja eftersom jag inte vet om jag kommer att vara hemma från Skåne då.

Förresten, jag hade en grymt störd dröm. Jag skulle ta studenten igen (med Moppa liksom) och då skulle jag sjunga, men hittade inte mina noter. Så efter några pinsamma ögonblick så rusar jag därifrån och vägrar att återvända. Jag tar ett par
styltor och en cykel och försöker att rymma. (För övrigt så har jag en affär med min "stalker" som var mycket yngre än mig och gick på skolan..) Nåja, jag försöker rymma från studenten men blir jagad av Björn från regionteatern som ska hämta tillbaka mig. Så jag gömmer mig under massa gräs, på ett fält. Men plötsligt står Björn där (mitt i en bisvärm) och slänger ut honung till höger&vänster.

Ja, sen ringde jobbet och väckte mig. Stööört.

Kommentarer
Postat av: Moppa

Haha, du har verkligen aldeles underbart sjuka drömmar vännen.

Men i vart fall ska vi gå på bal, bruden :D.

2008-06-02 @ 22:52:57
URL: http://www.moppa.se
Postat av: Sussie

Skriv manus på materialet, vetja!

2008-06-02 @ 23:01:52
URL: http://susannapetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0