Utmaningar och uppehåll

Så, nu har jag haft, till er stora lättnad, lite att göra under dagarna. Det betyder givetvis att jag inte överdoserat med blogginlägg, så de stackars trogna läsarna har fått en andningspaus.

Petra har utmanat mig, jag ska anta den snarast möjligt, men just nu vill jag andas ut ett par minuter.

Igår jobbade jag till 13.30, därefter så åkte jag hem, sov en minut och vaknade lagom till dörrklockan hördes. Millan stod utanför dörren, med en kasse innehållande tyg. Innehållet blev sedemera till en klänning, ett antal timmar senare. Vi var nöjda och tog bussen ut till hennes lägenhet, i en mindre ort några mil utanför stan. Där fanns redan hennes sambo Jonas och Niclas, vilka var uppslukade av matchen mellan Tyskland och Turkiet. Jag och Millan gjorde lite mat och bänkade oss också framför tv:n. Lite mat, chips, godis och mål senare så startade vi vår spelkväll. Först på schemat stod Xbox 360 och crash bandicoot. Risktigt roligt spel, speciellt eftersom man kunde spela två samtidigt. Vi stängde av efter nån timme och övergick till kortspel. Mycket underhållande faktiskt. Senare på kvällen kikade vi på Xmen och sen var det sovtajm.

Imorse så gjorde jag och Millan fattiga riddare, spelade crash och rastade doggyn. Mycket trevlig förmiddag. Vid 14-tiden så åkte jag hem till Micke och hjälpte honom att färga hans hår. Blev ganska bra, I must say. Det blev hemfärd vid 16.33, så jag hann med en shoppingrunda när jag kom hem. Resultatet är ett par nya skor. Bra dag, helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Sussie

Ser du Britten eller annat skoj på stan?

2008-06-27 @ 02:21:00
URL: http://susannapetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0