Uppryckning

Nej, nu har jag ryckt upp mig. jag kan inte sitta och tjura bara för att jag har halsont och det är dåligt väder. Den senaste timmen har jag ägnat åt att röja nere i mörkerrummet, måste ner och dammsuga bort alla äckliga kryp som jag hittade där. Är inte så förtjust i insekter, nono! Jag har ägnat minst en halvtimme åt att leta efter vattenpasset, men det är puts väck. Jag är inte så förtjust i tanken på att försöka sätta upp hyllor utan dess hjälp, kommer att bli snett som tusan! Nej, det är väl bara att göra iordning en hink med varmvatten, en skrubborste och dammsugaren, det ska pustas, fejas och göras rent där nere. Sen kan det roliga börja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0