Tv-program och trötthet

LA-ink, finns det något bättre att titta på när man inte orkar med något djupt och krävande? Jag gillar att se vilka sorters männsikor som kommer in till deras studio, vad de vill ha för mönster, varför de gör sina och personalens små dispyter tänk och tid. Det är lite cheezy ibland, lite Amerikansk men ändå så härligt enkelt när man bara vill slöa. Jag är ganska imponerade över hur oerhört skickliga tatuerarna är, de är verkligen duktiga konstnärer. Lite häftigt att se en skapelse ta form. Sen är jag ju väldigt sugen på att själv skaffa en tatuering, så det gör att jag blir än mer intresserad av programmet. Eftersom jag har så mycket kontrollbehov så behöver jag se hur allt går till, gärna flera gånger om.

Nej, nu har jag bara pratat på utan att fundera, bäst att sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0