Tillbaka

Nu har jag kommit hem från jobbet, snackstunden med Millan och en runda inne på Konsum. Ska lägga mig raklång i soffan, prppa munnen full av godis, slö se på tv och försöka få tankarna att snurra kring något annat än alla jobbigheter. Livet är så himla skört, det är riktigt läskigt och gör så förbannat ont att tänka på. Därför behöver jag sålla undan allt ur huvudet ett tag, trots att jag är konstant orolig.

Nej, fy fy. Jag ska försöka tänka positiva tankar. Gick bra på jobbet idag, glömde givetvis att tiderna för skoltaxin som kommer och hämtar har ändrats nu när det blivit sommarlov. Det är lätt hänt första dagen, så på onsdag ska jag vara alert och kolla schemat på datorn det första jag gör.

Tv och filt, det är precis vad som behövs just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0