Tankar om Jerry Springer...

Alltså, nu när jag har slappat framför tv:n en hel dag (nej, jag är inte alltid onyttig, haha) så har jag kommit fram till en sak. Jerry Springer show, det är en jäkla lustig såpa. Det visste jag redan och det är väl ingen som blir förvånad över det.  Efter att ha sett ett antal avsnitt, vid olika förkylnings./febertillfällen så har jag insett att gästerna alltid är otrogna. Det handlar endast om otrohet.  Alltså, varje gång. Ändå så ser alla ovetande gäster lika glada ut när de kilar ut på scenen och väntar på vad deras partner ska kläcka ur sig. Jag känner mig lite som ett frågetecken. Hur kan dessa människor se så oerhört glada ut när de skuttar ut på scen? Eftersom programmen alltid handlar om mörka hemligheter så bör väl gästerna fatta att de kommer att få reda på något obehagligt? Hade det varit jag, så ahde jag för det första vägrat att vara med. Jag är inte någon som söker efter "my 15 minutes of fame" riktigt. Men om jag nu, mot all förmodan och förmodligen efter att ha förlorat ett dåligt vad på fyllan (jag håller mitt ord, folks!!) , skulle varit med i ett sådant program så hade jag verkligen inte sett så glad/skitcool ut när jag trampar ut på scen. Jag hade sett skitskraj ut, väntandes det värsta.

Ja, slutsatsen och frågan:
vVarför ser alltid gästerna så glada ut när de kommer in? De måste ju fatta att deras partner ska berätta att de blivit bedragna, det är ju fanimej det enda temat som varit med på jerry Springer. Jag fattar ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0