Stress&press

Ett jätte amerikanskt program & en deckare senare så är jag fortfarande uppskruvad och hypad. Stress, press, knutar i magen, oro och rädsla håller på att spränga kroppen. Jag försöker fortfarande att förtränga alla dessa negativa känslor, annars så kommer jag aldrig att kunna sova. Därför kikar jag lite halvslött på norges motsvarighet till 11 höjdare. Bara att de pratar norska och har charmiga kalufser gör att jag måste avguda denna småskruvade och lättsamma kvällsunderhållning. Alla dessa orginal som finns, får mig att le och trivas i världen. Det är underbart att det finns människor som får vara precis så egensinniga som de vill, ja så länge som de är harmlösa i varje fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0