Shopaholic

Ojoj, idag var jag på stan och letade efter studentpresenter. Kunde dock inte motstå att kila in på JC, nu när de hade halva priset på massor av varor. Jag skulle egentligen bara köpa en klänning, som jag ska ha till studenterna. Dock så kunde jag inte motså att inhandla ytterligare en klännig + ett par shorts. Detta slöseri är ursäktat eftersom extraklänningen kostade 25 pix och shortsen gick på 49 svenska riksdaler. Inte så farligt va? Det får man komma undan med. Tyvärr så har inga studentpresenter inhandlats ännu, men nu har jag i varje fall lite ideér om vad jag ska köpa, så det ska jag fixa imorgon. I slutet av månaden så får jag nog ta och vända på varje krona om jag ska få ekonomin att gå ihop, men när lönen kommer så blir det trevligt ska jag be att få tala om. Det har blivit en del jobbande i maj faktiskt. Sen så börjar jag ju mitt sommarvik om en vecka, så då kommer det att rasa in lite mer pengar till kassan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0