Rainman

Såg att Rainman gick på tv när jag kom hem, började vid 21, så jag missade ju hälften. Det gjorde ju ingenting i och för sig, för jag har sett första halvan innan. Enormt bra film, jag blir så himla glad av den. Den underbara autistiske brodern som har sina små hyss för sig. Det är omöjligt att inte bli helt charmad av hans oberäkneliga sinne. Kanske är det för att jag blivit helt uppslukad av jobbet som gör att jag uppskattar allt som påminner mig om detta. Skådespelarinsatserna är bra generellt och speciellt är han som spelar autistisk helt suverän, det är inte helt enkelt att spela en sådan roll bra.

Nej, nu ska jag vila halsmandlarna och ndra lite över när jag får prata med min kära pojkvän, han skulle till sin släkt idag.. Men de bör väl komma hem snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0