Prövningen

Just det, innan jag glömmer det. Innan jag började tjura om min lön (vilket jag har kommit över nu, så hör gärna av er angående trevliga sommarplaner.) igår så lovade jag att berätta hur det gick på prövningen.

Jag kan meddela att jag nu är ett MVG rikare och ett steg närmare in framtidsdröm. Min darling till teaterlärare fick mig att lova att jag ska börja sjunga, så antingen ska jag gå hos en sångpedagog eller gå med i någon grupp till hösten. Hon var väldigt sträng på den punkten, så jag nickar och lyder. Att få beröm för sångrösten är inget man tackar nej till, speciellt inte jag som nynnar så fort jag hinner.

Borsta bissingar och sova står på schemat. Natti

Kommentarer
Postat av: Sussie

GRATTIS.

2008-06-13 @ 03:16:09
URL: http://susannapetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0