Pip, pip, pip

Datorn har fått spunk, har sladden i, eftersom batteritiden på den här laptopen inte är något att skryta med. Tyvärr glappar uttaget lite och datorn tjuter för glatta livet. Min bärbara skönhet varnar nämligen när sladden åkt ut, genom att pipa. Lite charmigt, men oj så frustrerande!

Jg måste för övrigt klippa av mitt husfredsband snart, det är oerhört opraktiskt i jobbet. Jag har inte heller något större intresse av att samla festivalband på handleden, visst det kan vara lite roligt att ha ett tag, speciellt roligt är det när andra har. Haha, det är kul att se vilka festivaler andra har varit på, men själv känner jag inte riktigt att jag behöver skylta med vilka jag har varit på. Först funderade jag på att ha det kvar över sommaren, men det är verkligen osmidigt att ha när man jobbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0