Onsdag

Onsdag idag, vilket betyder jobb, jobb, jobb. Har redan avklarat arbetandet, så nu tänker jag banne mig slappa hela eftermiddagen. Min hals har sparkat bakut och svider så att jag blir galen. Hade på känn att jag skulle få lite halsont, men nu har min högra halsmandel fått spelet och svullnat upp, ömmar och kittlas. Jag hatar halsinfektioner. Nåja, jag får friskna till lite tills fredag, då är det långdag på jobbet, 10 timmars arbetsdag. Fast det kommer att klirra fint i kassan sen, för det blir ju massor av OB på det, eftersom det är storhelg.

Snart ska jag ringa Ola och böla över min förkylning och halsåkomma. Därefter så ska jag purra, gulla och mysprata en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0