Nattinatt

Nu har jag och Ola haft ett efterlängtat samtal på msn. Imorse pratade vi en liten stund, men jag var jättetrött och han var helt slut, så det blev ett ganska styltigt samtal. Men nu på kvällen så har vi kunant skriva små söta saker till varandra. Det känns oerhört mysigt att få höra av honom, efter att vi inte har kunnat kommunicera på ett par dagar.

Jag ska kanske göra min prövning på torsdag, vilket innebär övning, övning, övning. Men förhoppningsvis blir den på måndag. Vilket ger mig lite mer träningstid.

Nu blir det bedtime. imorgon är det solning, shopping (studentpresenter), vara sällskap åt Moppa när han ska pierca sig och eldning som gäller. Imorgon är det ju bara en dag kvar till balen också. IIIIIhhh!! Jag är lika uppspelt som jag var inför min egen bal, haha.

Nattski!

Kommentarer
Postat av: Moppa

Nedräkningen har börjat :D:D!

2008-06-02 @ 23:20:02
URL: http://www.moppa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0